• slide

    Centrum Badań CYBERMAN

    Misją Centrum Badań CYBERMAN jest prowadzenie działalności naukowo-badawczej.

    Więcej

Digital Marketing Day za nami

11 maja 2016 roku zorganizowaliśmy otwartą anglojęzyczną konferencję Digital Marketing Day, której celem było zaprezentowanie nowych zjawisk w e-marketingu przyjmując perspektywę naukową, biznesową oraz … studencką!

Całodniowe wydarzenie obfitowało w wiele ciekawych wystąpień, odwiedziło nas wielu wspaniałych gości – m.in. Prof. Michael Haenlein (ESCP Europe), Michał Sadowski (Brand24), dr Aleksandra Przegalińska czy Artur Kurasiński. Zderzenie świata nauki i biznesu wypadło chyba całkiem nieźle – sala zgromadziła ponad setkę uczestników, którzy wg głosów jakie usłyszeliśmy byli niezwykle zadowoleni z owego wydarzenia. Wszystkich chętnych do zanalizowania prezentacji wygłoszonych przez Gości zapraszam do poniższych linków:

AGENDA

Scientists perspective

  • 9.30-10.00
    Grzegorz Mazurek, Prof., Digital Marketing development - company's perspective
    Jolanta Tkaczyk, Ph.D., Digital Marketing development - consumer’s perspective
  • 10.00-10.45
    Michael Haenlein, Prof., The value of word-of-mouth programs: customer equity-focused critical review and proposition
  • 10.45-11.30
    Aleksandra Przegalińska, Ph.D., Emotional tracking and affective computing: transparent mind of the consumer
  • 11.30-11.45, Coffee break

Business perspective

  • 11.45-12.20
    Tomasz Sulewski, Marketing in times of excess
  • 12.20-13.00
    Jacek Kotarbiński, Brands we love in digital
  • 13.00-13.40
    Michał Sadowski, Good marketing practices and growth hacks walkthrough
  • 13.40-14.20
    Artur Kurasinski, Digital Influencer - why better than celebrity?
  • 14.20-14.45, Coffee break

Students perspective

  • 14.45-15.10
    Anna Górska, Personal brand building through LinkedIn
  • 15.10-15.30
    Wendy Redondo Hernandez, Engagement in content sharing on social media platforms
  • 15.30-15.50
    Jessica Kowalczuk, Consumers trust, convenience and risk perceptions towards online shopping
  • 15.50-16.10
    Kevin Blasiak, The Business Value of Data

 

 

O Centrum

 

Misją Centrum Badań CYBERMAN jest prowadzenie działalności naukowo-badawczej, a także popularyzatorskiej w zakresie wpływu Internetu oraz nowoczesnych technologii informatycznych na marketing, zarządzanie, gospodarkę i społeczeństwo.

Ostatnie posty

Kontakt

  • Centrum Badań CYBERMAN - Prof. ALK dr hab. Grzegorz Mazurek

  • Akademia Leona Koźmińskiego, Ul. Jagiellońska 57/59, 03-301 Warszawa

  • +48 22 519 21 11

  • gmazurek@kozminski.edu.pl