O centrum

Misja centrum

Misją Centrum Badań CYBERMAN jest prowadzenie działalności naukowo-badawczej, a także popularyzatorskiej w zakresie wpływu Internetu oraz nowoczesnych technologii informatycznych na marketing, zarządzanie, gospodarkę i społeczeństwo. Centrum ma charakter interdyscyplinarny i integrujący: naukowców, doktorantów, studentów, praktyków biznesu oraz przedstawicieli organizacji skupiających podmioty e-gospodarki.

Cele naukowo-badawcze centrum:

  • Prowadzenie badań nad wpływem nowoczesnych technologii internetowych na marketing
  • Prowadzenie badań nad problematyką zmiany ról pełnionych przez klienta w sferze B2B oraz B2C
  • Prowadzenie badań nad wpływem procesów wirtualizacji na rozwój e-społeczeństwa
  • Rozwój i współpraca pomiędzy naukowcami z różnych katedr i ośrodków a praktyków
    e-biznesu
  • Zaangażowanie wyróżniających się studentów w rozwój swojej potencjalnej kariery naukowo-badawczej.
  • Prowadzenie działalności badawczo-konsultingowej dla organizacji i przedsiębiorstw.
  • Prowadzenie działalności popularyzatorskiej poprzez udział oraz organizację konferencji, seminariów, spotkań tematycznych. 
  • Działalność ekspercka dla firm.

 

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą z Centrum, skontaktuj się z nami.

O Centrum

 

Misją Centrum Badań CYBERMAN jest prowadzenie działalności naukowo-badawczej, a także popularyzatorskiej w zakresie wpływu Internetu oraz nowoczesnych technologii informatycznych na marketing, zarządzanie, gospodarkę i społeczeństwo.

Ostatnie posty

Kontakt

  • Centrum Badań CYBERMAN - Prof. ALK dr hab. Grzegorz Mazurek

  • Akademia Leona Koźmińskiego, Ul. Jagiellońska 57/59, 03-301 Warszawa

  • +48 22 519 21 11

  • gmazurek@kozminski.edu.pl